Hoe gaat het in zijn werk?

Niet tevreden?!
Het komt niet vaak voor maar het kan natuurlijk dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling of kwaliteit van de bestelde producten. Stuur ons dan een bericht op support@bambocks.nl met vermelding van je factuurnummer en duidelijk je naam vermeld in de e-mail en wij komen zo snel mogelijk maar binnen 24 uur met een reactie op je vraag.

Retourprocedure

Retour sturen, omruilen of geld terug?!
Wij hanteren 14 dagen bedenktijd van je bestelling, dit geeft je ruim de tijd de ontvangen producten te controleren. Wil je toch de producten omruilen of je geld terug dan kun je de producten terug sturen nadat je deze hebt aangemeld bij support@bambocks.nl
De kosten voor retour sturen zijn voor je eigen rekening.
De verzendkosten voor nieuwe producten betalen wij. 
Het retouradres voor het terug sturen van de producten ontvang je in een e-mail.

Producten die niet in aanmerking komen voor retour sturen
Dames ondergoed dat gedragen is, is niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne. Wij vragen je vriendelijk de verpakking van artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.

Indien een terug betaling is overeengekomen in de mailwisseling naar aanleiding van je verzoek tot retour sturen en je hebt gebruik gemaakt van een kortingscode, maar je stuurt niet je hele bestelling retour, dan verrekenen wij de ontvangen korting. Wij storten uiterlijk 14 werkdagen later het geld terug op je bankrekening. Je retour moet wel aangemeld zijn op het e-mail adres support@bambocks.nl.

Item added to cart.
0 items -  0,00