Bezorging & Retour

Je hebt een bestelling geplaatst op Bambocks.nl, je ontvangt direct een e-mail ter bevestiging en opnieuw een e-mail wanneer je bestelling is verwerkt en verstuurd. Je bestelling kan worden verzonden naar een door jou gekozen adres; thuis of bijvoorbeeld op het werk. Geef dit aan tijdens het plaatsen en afrekenen van je bestelling. Het is op dit moment niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt. Zoals je weet hanteren wij geen verzendkosten, wij zijn scherp en transparant!

Bezorging van je bestelling
Als je op werkdagen voor 22.00 uur besteld wordt je bestelling diezelfde dag nog verzonden. Vrijwel altijd ontvang je de bestelling in Nederland dan de volgende dag. Bestellingen in het weekend worden op maandag verstuurd.

PostNL bezorging
Je bestellingen bij Bambocks worden in Nederland door PostNL bezorgd. We houden rekening met de verpakking waarin we versturen mocht je niet thuis zijn dan past het door je brievenbus en daarnaast is het goed voor het milieu dat de bezorger niet twee keer hoeft te rijden en ons verpakkingsmateriaal klein wordt gehouden. Als jouw bestelling groter is dan onze standaard brievenbusverpakking dan wordt het als pakket verzonden.

DPD België & Duitsland bezorging
In België & Duitsland worden onze pakketten bezorgd door DPD. Ook hier maken we gebruik van onze brievenbusverpakkingen; goed voor het mileu en snel in ontvangst voor jou. Als je niet thuis bent, laat DPD een afwezigheidsbericht bij je achter.Gemiddeld ontvang je de bestelling binnen 1-3 werkdagen.

 

Niet tevreden?!
Het komt niet vaak voor maar het kan natuurlijk dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling of kwaliteit van de bestelde producten. Stuur ons een bericht op info@bambocks.nlmet vermelding van je factuurnummer en duidelijk je naam vermeld in de e-mail en wij komen zo snel mogelijk maar binnen 24 uur met een reactie op je vraag, klacht of verzoek tot omruiling en/of retour sturen.

Wij hanteren 14 dagen bedenktijd van je bestelling, dit geeft je ruim de tijd de ontvangen producten te controleren. De kosten voor retour sturen zijn voor je eigen rekening. De verzendkosten voor nieuwe producten betalen wij. Het retouradres voor het terug sturen van de producten ontvang je in een e-mail.

Indien terug betaling is overeengekomen in de mailwisseling naar aanleiding van je verzoek tot retour sturen en je hebt gebruik gemaakt van een kortingscode maar je stuurt niet je hele bestelling retour dan verrekenen wij de ontvangen korting.